Kauno gidas
Ekskursijos po Kauną ir kitus miestus

Užsakymo taisyklės

UŽSAKYMO TAISYKLĖS

 1.Bendrosios nuostatos:
1.1. Paslaugos (ekskursijos, edukacijos, dovanos kupono ar kt.) užsakymui būtina nurodyti užsakovo vardą, pavardę, elektroninio pašto adresą, adresą, telefono numerį ir preliminarų dalyvių  skaičių. Ši informacija būtina ir bus naudojama tik užsakymo įvykdymui, laikantis asmens duomenų apsaugos įstatymo reikalavimų.
1.2. Bilietas ar dovanos kuponas gali būti naudojamas tik vieną kartą ir tik vienam  renginiui.
1.3. Vaikai iki 16 m. privalo būti lydimi suaugusiojo asmens.

2.Užsakomos privačios ekskursijos:

2.1. Privačias ekskursijas savo grupei galite užsakyti:

  • puslapyje www.kaunastour.lt užpildant ekskursijos rezervacijos formą.
  • el.paštu info@kaunastour.lt, pateikus laisvos formos užsakymo informaciją ( ekskursijos temą, pageidaujama datą ir laiką, dalyvių skaičių, užsakovo vardą, telefono numerį).
  • sms žinute + 370 698 73272,  nurodant ekskursijos temą, pageidaujamą datą ir laiką, dalyvių skaičių, el.pašto adresą, užsakovo vardą.
  • telefonu +370 698 73272

 2.2. Gavę Jūsų užklausą, ekskursijos rezervaciją pasistengsime patvirtinti per 2-4 darbo valandas.

2.3. Po rezervacijos patvirtinimo el.paštu atsiųsime informacinį laišką ir sąskaitą-faktūrą.

2.3. Apmokėti už rezervuotas paslaugas galima pagal išrašytą sąskaitą- faktūrą, arba banko pavedimu į mūsų sąskaitą (rekvizitai apmokėjimui: MB ,,Kauno gidas“, kodas 303099268, banko sąskaita: LT 457300010136099267, Swedbank AB, SWIFT: HABALT22)

2.4. Užsakymas turi būti apmokėtas pagal sąskaitoje-faktūroje arba informaciniame laiške nurodytus mokėjimo terminus.
2.5. Privačioms ekskursijoms, kurios prasideda 19 val. ir vėliau, taikoma 30 EUR priemoka prie standartinės kainos.
2.6. Nestandartiniams maršrutams gali būti taikomi sutartinai tarifai.
2.7. Jei į ekskursiją ateina daugiau dalyvių nei nurodytas maksimalus dalyvių skaičius, už kiekvieną papildomą asmenį mokamas nustatytas mokestis ir lankomų objektų bilietų mokestis, jei tokių yra numatyta ekskursijos maršrute.
2.8. Norint atšaukti įsigytą privačią ekskursiją, būtina apie tai pranešti telefonu +370 698 73272, arba sms žinute +370 698 73272 likus ne mažiau kaip 24 valandoms iki renginio pradžios, tuomet užsakovui grąžinama 100 proc. pirkinio (pirkinys – ekskursija, bilietai į muziejus ir kitos paslaugos) sumos.
2.9. Pinigai grąžinami į mokėtojo banko sąskaitą per 3 darbo dienas, pateikus el. paštu info@kaunastour.lt laisvos formos prašymą gražinti sumokėtus pinigus už atšauktą renginį. Pinigų grąžinimui gali būti taikomi pinigų pervedimo ar įskaitymo mokesčiai.
2.10. Privati ekskursija gali būti perkelta į kitą laiką, pranešus apie tai ne vėliau kaip likus 24 valandoms iki numatyto renginio pradžios. Perkeltos ekskursijos laikas derinamas, atsižvelgiant į renginio organizatoriaus užimtumą. Jei dėl perkėlimo atsiranda kainų skirtumas, kainos padidėjimą pirkėjas apmoka pavedimu arba grynaisiais prieš renginį.
2.11. Privačią ekskursiją atšaukus mažiau kaip 24 val.  prieš ekskursijos pradžią, bet ne mažiau kaip 2 valandos iki numatyto renginio pradžios, užsakovui grąžinama 50 proc. sumokėtos sumos. Jei renginys yra atšaukiamas likus mažiau, kaip 2 val. iki numatytos ekskursijos pradžios, pinigai užsakovui negrąžinami.
2.12. Užsakovui yra rezervuojamas konkretus renginio laikas. Jei ekskursija ar kitas renginys pradedama vėliau dėl užsakovo kaltės, jos laikas nėra pratęsiamas ir renginys baigiamas numatytu laiku.

2.13. Užsakovui neatvykus suderintu laiku, ir apie tai neinformavus telefonu +370 698 73272,  laikoma kad paslauga suteikta, pinigai negrąžinami.

3. Reguliarios (šio savaitgalio) ekskursijos:
3.1. Bilietus į reguliarias (šio savaitgalio) ekskursijas galima įsigyti per nuorodą interneto svetainėje www.kaunastour.lt arba vietoje, prieš prasidedant renginiui.
3.2. Įsigijus bilietą internetu, Jums el. paštu bus atsiųstas renginio bilietas, kurį turėsite parodyti ekskursijos gidui prieš renginį.

3.3. Norint įsigyti bilietą į reguliarią (šio savaitgalio) ekskursiją  prieš pat renginį, būtina išankstinė registracija  el.p. info@kaunastour.lt, arba telefonu + 370 698 73272. Šiuo atveju taikomas 1 EUR aptarnavimo mokestis už kiekvieną bilietą.
3.4. Reguliarios (šio savaitgalio) ekskursijos vyksta nepriklausomai nuo oro sąlygų.

3.5. Jeigu įsigijote bilietą į reguliarią  (šio savaitgalio) ekskursiją, tačiau Jūsų planai pasikeitė, pinigai už bilietą negrąžinami (pagal CK 6.22810 str. 12 p. vartotojai negali atsisakyti sutarčių dėl apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo maitinimo ar laisvalaikio paslaugų, jeigu sutartyje nustatyta konkreti paslaugų teikimo  data ar laikotarpis).

3.6. Pinigus už įsigytus bilietus į reguliarias (šio savaitgalio) ekskursijas grąžinami tais atvejais, kai renginys yra atšaukiamas,  perkeliamas, o naujai pasiūlyta data ar vieta Jums netinka.

 

4. Ekskursijos dovanų kuponas:

4.1. Pirkėjas gali įsigyti ekskursijos dovanų kuponą  MB ,,Kauno gidas” organizuojamai ekskursijai. Dovanų kuponas gali būti: elektroninis – išsiunčiamas pirkėjui el. paštu PDF formatu arba spausdintas ant storo popieriaus (A5 arba A4 formato).

4.2. Vienu dovanų kuponų atsiskaityti galima tik vieną kartą. Dovanų kuponas galioja 12 mėnesių nuo pirkimo datos. Pasibaigus šiam terminui, dovanų kuponas anuliuojamas.
4.3. Norint pasinaudoti dovanų kuponu, būtina suderinti ekskursijos laiką ne vėliau kaip 1 savaitė iki pageidaujamos ekskursijos datos telefonu +370 698 73272 arba el. paštu info@kaunastour.lt.  Rezervacija laikoma priimta, kai gaunate patvirtinimą el.paštu.

4.4 Jeigu į ekskursiją ateina daugiau dalyvių nei nurodytas maksimalus dalyvių skaičius, už kiekvieną papildomą asmenį mokamas nustatytas mokestis ir lankomų objektų bilietų mokestis, jei tokių yra numatyta ekskursijos maršrute.  Mokestį reikės sumokėti prieš ekskursiją.

4.5. Dovanų kuponas į piniginį ekvivalentą nekeičiamas.

5. Baigiamosios nuostatos

MB ,,Kauno gidas“ teikia kokybiškas paslaugas, patikimai, profesionaliai  ir grietas  sprendžiame  užsakovams rūpimus klausimus,

bet jet užsakovas mano, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Paslaugos teikėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Paslaugos teikėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Užsakovas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą ( CK 6.2287 str. 16 p.).

Nuoroda į Elektroninę ginčų sprendimo platformą ec.europa.eu/odr/(Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas Nr. 524/2013, 14 str.).